środa, 19 lipca 2017

Dobór słów kluczowych - podstawa w pozycjonowaniu?

Internetowy marketing, w skład którego wchodzi szeroko rozumiane SEO, pozwala znacznie powiększyć zyski firmy, znaleźć nowych klientów i skutecznie budować swoją markę.



Dlatego tak ważne jest pozycjonowanie strony internetowej na odpowiednie frazy kluczowe. 


Odpowiednie, czyli takie, które zapewnią witrynie najwięcej wejść, najwięcej konwersji i najwięcej wykonanych przez internautę akcji, w tym zakup lub zamówienie usługi.



Podstawowa zasada SEO mówi o tym, że aby pozycjonowanie było skuteczne, musi opierać się na prawidłowej optymalizacji oraz właściwym doborze słów kluczowych, na które strona będzie pozycjonowana. Najlepiej zacząć od małych, niszowych lub lokalnych fraz, które nie mają dużego wzięcia u konkurencji, a jednocześnie pozwolą zbudować moc witryny.

W dalszej kolejności należy zainwestować w nieco trudniejsze słowa kluczowe, a dopiero na samym końcu w ogólne frazy. Warto również pomyśleć o pozycjonowaniu na tak zwane long tail, czyli długie, skonkretyzowane frazy, nierzadko będące całymi zdaniami (pytaniami, szczegółowymi nazwami produktów etc.), które również mogą zapewnić sporo wejść na stronę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz